پرسش و پاسخ كاربران

  ایمیل :     رمز ورود :            
  صفحه اصلي     ثبت نام در سايت     ورود به سايت     دريافت پاسخ کد     سوالات كاربران     تماس با ما      دانلودها     خروج از سایت

براي يافتن پاسخ سوالاتتان در قسمت سوال کلمات کليدي مرتبط با سوال را بنويسيد (مثلا کلمه نصب) و سپس دکمه جستجو را کليک کنيد. براي مشاهده تمام سوالات محل سوال را خالي گذاشته و فقط دکمه جستجو را کليک کنيد.  خوشحال مي شويم اگر هر گونه سوال يا انتقاد يا پيشنهادي براي بهتر شدن نرم افزار پاناسيا داريد، از طريق صفحه تماس با ما آن را با ما در ميان بگذاريد و يا به آدرس  Fitomic@gmail.com  ايميل بزنيد.

سوال :  
         
   
ردیفسوالات
نمایشاگر هنگام اجراي نرم افزار خطاي The Microsoft ACE.OLEDB.12.0 Provider is not registered on the Local Machine ظاهر شد چه كنم؟
نمایشاگر ويندوزم را فرمت كرده و مجددا نصب كنم آيا لازم است تا پاسخ كد جديد دريافت كنم؟
نمایشدر هنگام نصب اگر پس از قرار دادن دي وي دي در كامپيوتر صفحه نصب پاناسيا ظاهر نشد , چه بايد بكنم؟
نمایشنرم افزار پاناسيا را روي چند كامپيوتر مي توانم نصب كنم؟